stellbell

Alla inlägg under juni 2012

Av Stella Bella - 27 juni 2012 17:00

Aloha!

Idag började jag dagen med att dricka en kopp härlig te med en varm ostmacka,,,

Jag brukar alltid börja dagen så kom jag på nu,,,

Jaja, Tilde skrev i sin blogg att ett inlägg utan bilder är tråkiga,, 

JAG HÅLLER MED!

Jag vet att jag har gjort det ganska ofta men dom brukar inte vara så långa,,

     

Ignorera bakrunden xP

Jag gjorde en liten film också, eller inte film utan en StopMotion video,,

Jag ritade lite x))


Aloha!


Av Stella Bella - 26 juni 2012 11:52

Hola!

Ny header som ni kanske ser och Ja, Jag vet att det ser ut som jag har smetat tomat och rödbetssoppa i fejset men sånt är livet,,,

Sov i soffan inatt,, den var jätteskön! 

Igårkväll såg jag på massa fimer och drack Te! <3

Tog lite random bilder nyss x))

     

Ligger nu i soffan med min lilla NallePuh fiklt och datorn i knät! :)

Ska snart ta en kopp Te och varma mackor,,

När jag ändå skrev det kom jag och tänka på att jag drickel väldigt mkt te och äter mycket varma mackor!!

Hejdå då da ;D




Av Stella Bella - 23 juni 2012 15:15

Woohoo!

Det var midsommarafton igår och jag hade jätte kul!Först var det ganska tråkigt för jag kännde inte någon,,

Det visade sig att en tjejerna hade tagit med sig en Juicemaskin så man kunde göra egen juice! 

När jag gjorde juicen så fick nya kompisar eftersom, ja, man sammarbeter ju x))

Jag åt typ inget för jag hade jätte ont i magen men,men..

Det var lite konstigt för vi gick där ifrån först men klockan var ändå 00:20 när vi gick O.o

Har typ inge mer att skriva om nue,,Hejdåååe

Av Stella Bella - 20 juni 2012 12:21

Heeii

Sitter hemma hos Tilde och har precis ätit en god frukos,,Vi åt Mango,,Den var god!

Vi sak snart til Liljeholmen och kolla på lite saker,,, VI SKA KANSKE ÄTA GLASS ^^


Jag är serriöst galen i glass och mustacher! 

Som ni säkert märkt har jag en Mustach som muspekare x)



                                                                       







<3

Av Stella Bella - 19 juni 2012 16:53

Har bråttom, ska nämligen sova över hos Tilde och de kommer och hämtar mig om ca 15 min!
Och eftersom jag inte har packat än, så ja jag har lite bråttom!
Föresten, shit vad varmt det är! Men det blåser som in i gatan!

FÖLJ MIG PÅ TWITTER!!


snälla!

- @StellaStelloj      <----- Mitt namn på Twitter

Av Stella Bella - 17 juni 2012 18:36

Hej

Hade tänkt att börja vlogga :)

Hoppas ni kommer att uppskatta det!

Ojj, nu känndes det som att jag lät lite vuxen x)

Aja, Hittade en random video på YouTube!

x)

Av Stella Bella - 17 juni 2012 12:48

Hejan svejsan på dejsan!

Jag mår bättre idag så jag ska till sickla med min pappa, min farbror och brorsan!

Hade förväntat mig en kompis eller två men så blev det inte!

Jag ska blandannat (stav) till sickla för att min nya fina bikini är spårlöst borta så jag måste kpa en ny! :((

Typ det jag skulle säga så,,,, Hejdå antar jag 



                                                               

Av Stella Bella - 16 juni 2012 11:30

Helloj!

Jag har gått och blivit försyld, och det är inte kul ska jag säga!

Fast jag tror nog redan att ni vet det...

Snart ska jag kolla på film och dricka Te eller äta litre glass :)



                                                            Ha det bra, Kexchoklad!

                                                                               

Hej ställ gärna frågor :D

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

bloglovin

Kategorier

Arkiv

RSS

Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon

Ros

Elegant Rose
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Cross Hair



Ovido - Quiz & Flashcards