stellbell

Alla inlägg under maj 2012

Av Stella Bella - 26 maj 2012 21:47

Sitter hemma, äter Ben & Jerry's och kollar på Eurovision :D

Av Stella Bella - 25 maj 2012 07:11

Tja! 

LOREEN KOM TILL FINAL!!

YEY!

Jag det var tyvär bara två låtar som jag tyckte var bra, som jag kommer ihåh iaf..

 här kommer lårna.


Och nästa var lite annorlunda, men jag tycker hob var söt och sjöng fiint!

finns en till låt som jag laddar upp imorn..

Har super brottom nue så herrå..


Av Stella Bella - 21 maj 2012 09:01

Sovmörgon, gött,gött!

Det är så skönt med sovmorgon, även om jag har väldigt brottom nue men ja,ja..

hade tröök och tog några knäppa bilder på mig själv xD

       

Som sagt.. 

Jag hade tröök!

Sorry att jag inte bloggat så mkt men det har värkligen varit fullt upp med skolan,gymnastiken och så..

Kanske lägger upp en video senare idag <3


Hejdåå 

                                                                    


Av Stella Bella - 12 maj 2012 20:42

Tja!

Har kommit hem från tävlingen nu och jag säger bara en sak.....





                                       DEN TÄVLINGEN VAR SKIT ROLIG!


Jag är nöjd även om vi inte kom till final :D

Här kommer varven.





Hopp:


Fristående:


Matta:


Jag blev iallafall nöjd!

                  

                                                     Ha det bra, Kexchoklad!


 
 

Av Stella Bella - 12 maj 2012 10:53

Är på väg till tävlingen nu!Den ligger i Sollentuna så jag är på väg dit nu :DÄr så spänd att jag håller på att spy xD SOLLENTUNA HERE I COME!

Av Stella Bella - 11 maj 2012 18:54

HaHa!

Hittade nyss en sida där man kan göra sina egna smilys! Den är jätte rolig. Man kan välja form,färg och annat!

Här kommer min:

                                                             

Om ni undrar är det en mustach,,Inte en mun! 

Klicka Här för att komma till sidan jag gjorde den på.

 Var bara det jag ville säga.

Hejdåå!

Av Stella Bella - 11 maj 2012 18:23

YEHH!

Tävling igen men den här gången ska jag vara med och inte bara hejja på!

Den är imorn och jag är sjuukt spänd!
Tävlingen heter Distrikt Mästerskapen men jag brukar säga DM. 

Det värsta med tävlingen är att jag kommer att tävla mot Hanna min klassmompis och hon är typ bäst i världen på gympa! (enligt mig alltså)

Det ska bli jätte roligt!


                                                     Ha det bra,Kexchoklad


                                                                    



Av Stella Bella - 10 maj 2012 20:47

Hejsan!

Det här kommer att bli världens kortaste inlägg..

Jag funderar på en nya header desing!

Vad tycker ni??

Hej ställ gärna frågor :D

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

bloglovin

Kategorier

Arkiv

RSS

Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon

Ros

Elegant Rose
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Cross Hair



Ovido - Quiz & Flashcards