stellbell

Alla inlägg under mars 2012

Av Stella Bella - 31 mars 2012 11:26

HejHej!

Har precis vaknat och har sovt över hos Tilde :)

Igår var jag på fest hos Nora till klockan 21:30.. SKITKUL!!


Fick en fråga om jag kunde göra en "Whats in my bag" video och det är klart, så snart kommer nog en "whats i my bag" video  

------------------------------------------

Av Stella Bella - 29 mars 2012 06:31

HeiHei<3

Har inte kunnat blogga så mycket....som vanligt...

Aja, Det finns en klänning på Hollister som jag älskaaaar som jag kanske ska köpa.. Den ser ut så här:

Visst är den söt!...Eller jag tycker det iaf..



Ha det gött 


DF: Gillar du Hoollister?


 


Av Stella Bella - 26 mars 2012 18:29

Tjooo C:

Idag har min brorsa och mamma kommit hem från L0ND0N!

Mamma köpte ett par CONVERCE till mig där och dom ser ut så här:

♥ 

--------------------------------------------

Jag hade tänkt börja med en sak som jag kallar DF: och "DF:" betydet dagens-fråga, och här kommer dagens fråga..


DF: Vad har du för skor??

-------------------------------------------------------------------

 

   


 

   

Av Stella Bella - 25 mars 2012 20:15

Heii

Rösta gärna om vad jag ska göra i mitt nästa inlägg :DD


Bloggextra.se

Om ni inte vet var "2 bästa" är så är det att man säger 2 saker av olika kategorier som, min 2 favvo byxor eller 2 favvo örhängen.. Hoppas ni fattar..

Ha det gött 

 

   

Av Stella Bella - 25 mars 2012 19:32

Heii<3

Ifag har jag varit på gymnastiken och efter det så åkte jag och min bästis (Tilde) till Eriksdalsbadet.


Här är Tildes underbara blogg (Tryck på bilden för att komma till bloggen) :

   

eller tryck här: http://misstilde.bloggplatsen.se

Av Stella Bella - 21 mars 2012 16:22

Tjena!

Förlåt att jag inte bloggat så mkt!

Ska försöka blogga mer..


Dagens Outefit:

Tighst: Typ H&M

Hängslen: vet inte..

Tröja: I Thailand

--------------------------------------------------------------


Har det braa! :)) 

   


Av Stella Bella - 18 mars 2012 16:42

Hejjjj..

Jag har inte kunnat blogga så mycket eftersom..ja,skolan och så..


Här kommer dagens Outefit :

 

Blus: Indiska

Halsband: H&M

Byxor: KappAhl

Skärp: H&M

-------------------------------------------------------------------------------- 

Har et braa :DD   


 

Av Stella Bella - 17 mars 2012 20:26

heeeeej!

Idag har jag varit på gympa och nu sitter jag och bloggar hos min kompis Maja, men jag kallar henne för MajsanBajsan och hon kallar mig för... korumpa xDD

Vet inte vad jag ska skrivaa....Nu börjar min kompis få dampo på mig för att jag sitter och skriver så länge xP


Kan tyvärr inte lägga upp DagensOutfit :(

Aja hejdåå ovh ha de bra   

 

Hej ställ gärna frågor :D

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

bloglovin

Kategorier

Arkiv

RSS

Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon

Ros

Elegant Rose
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Cross Hair



Ovido - Quiz & Flashcards